joi, 28 octombrie 2010

Au început războiul! Gigi îl ameninţă pe Copos: "E un nenorocit, un hoţ! O să vadă el ce va păţi"

e apropie derby-ul dintre Rapid şi Steaua, iar patronii celor două rivale au început deja războiul. Scandalul dintre cei doi, început în urmă cu un an, după ce Copos l-a acuzat pe Becali că a uitat să îi achite o datorie, este readus în prim-plan de bossul din Ghencea. Becali îl ameninţă pe Copos pentru o datorie de 800 de mii de euro.

"Acest om este un nenorocit, un hoţ! Să vă spun ceva: a venit la mine la palat şi l-am împrumutat cu 500.000 de euro. După puţin timp, a apărut din nou şi i-am mai dat 300.000 de euro! Stiţi ce a făcut nenorocitul? După trei luni, nu mi-a plătit nici măcar dobânda pe care ar fi luat-o banca ! Mi-a zis că nu a cheltuit decât 300.000 de euro şi nu are de ce să-mi dea dobânda pentru toţi banii pe care i-am dat! Este incredibil acest om! Am martori care au văzut că l-am împrumutat! O să vadă el ce va păţi" , a spus Becali, conform Cancan.

Copos are pe rol un proces cu Gigi Becali, în care îi cere 75 de mii de euro, plata unui revelion făcut de şeful din Ghencea la un hotel al lui Copos din Poiana Braşov

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu