joi, 28 octombrie 2010

Becali: "Pe Mutu nu pot să-l iert niciodată! E cea mai mare hahaleră"

Becali nu îl iartă pe Mutu şi îl avertizează că va avea de-a face cu el atunci când se va lăsa de fotbal. Patronul Stelei îl acuză pentru cei 75 de mii de euro pe care atacantul Fiorentinei are să îi dea. Mutu s-a împrumutat la Becali de 200 de mii de euro, în 2003

"Lasă-l naibii pe Mutu! Mutu e cea mai mare hahaleră. Nu doresc răul nimănui, dar ăsta chiar e un om... Sunt foarte puţini oameni cărora le port pică. Ăia mi-au furat maşina, am şi uitat, dar pe Mutu ăsta nu pot să-l iert niciodată, e prea nenorocit. E prea hahaleră de om. Adică, mă refer cu mine. «Dă mă banii, ţi-am dat bani». Nu vrea să dea banii. Ce merită ăsta?", s-a întrebat Gigi Becali.

Becali l-a ameninţat pe atacantul Adrian Mutu că va avea probleme cu el după ce îşi va încheia cariera fotbalistică. "O să vadă el. Staţi să termine el cu fotbalul şi nu o să mai sfideze aşa. Să termin şi eu cu astea ale mele pe care le am şi o să vadă el", a spus Becali.
"Puşcărie nu doresc la nimeni. Am trecut pe acolo, puţin cât am trecut, şi nu doresc nimănui, nici la duşmani. El nu mi-e duşman, dar e un om pe care nu pot să-l iert", a mai spus el.

Atacantul echipei Fiorentina, Adrian Mutu, a bătut un ospătar într-un local din centrul Florenţei, în noaptea de vineri spre sâmbătă, bărbatul lovit de român urmând să aibă nevoie de 25 de zile de îngrijiri medicale. Tânărul, care a fost externat din spitalul Santa Maria Nouva la câteva ore după incident, a suferit "o traumă contuzivă cranio-facială cu multiple escoriaţii, contuzii la torace şi abdomen şi o fractură de piramidă nazală".



"Dacă lui e bine, mă bucur să-i fie bine. Dar eu nu văd lucrurile aşa. Eu văd ca un om să stea în ţara lui, să muncească în ţara lui, să stea cu familia lui, aproape de oamenii cunoscuţi. Dar dacă ei aşa sunt obişnuiţi, ei au jucat ani de zile prin străinătate, treaba lui. Dacă lui e bine, mă bucur pentru el", a concluzionat Becali.

Gheorghe Hagi a semnat, vineri un contract pe un an şi jumătate cu Galatasaray, grupare la care se află la al doilea mandat ca antrenor, după cel din perioada 2003-2004.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu