marți, 26 octombrie 2010

Buget special pentru Hagi! 100 de milioane pentru "Rege"!

Galatasaray, echipa condusă de Gică Hagi, va da lovitura în 2011. Conducătorii clubului şi-au făcut calculul că anul viitor vor intra în vistierie aproape 100 de milioane de euro, un buget record.

Gică Hagi primeşte la Galatasaray jumătate din salariul pe care îl lua Frank Rijkaard, dar "Regele" nu se simte nedreptăţit. "Am venit cu inima deschisă la Galatasaray. Am venit să fac treabă, nu să iau bani şi să nu‑mi pese ce se întâmplă în afara echipei. Timpul este scurt, dar după pauza de iarnă lucrurile vor sta altfel. Îmi voi face eu echipa. Acum am luat-o din mers", spune Gică.


"Regele" se va baza pe un buget generos, ţinând cont că başkanii Galatei au anunţat că anul viitor vor strânge aproape 100 de milioane de euro. Mare parte din bani vor veni de la noul stadion, "Turk Telekom Arena". Se vor vinde abonamente pe mai mulţi ani, vor veni bani de la parteneri, sponsori şi de la evenimentele ce vor fi găzduite de arenă. Conform calculelor, 70 de milioane de euro vor fi aduse numai de stadion (Turk Telekom plăteşte 10,4 milioane de dolari pe an numai pentru a închiria numele arenei!"). Hagi revine astfel la Galata în cel mai fast  moment al clubului din punct de vedere financiar. Totul e să rămână în funcţie şi în sezonul viitor.

Nu mă gândesc deocamdată la viitoarele transferuri
Gheorghe Hagi, antrenor Galatasaray

I se spunea "Hogea"


Dacă în fotbalul românesc este la modă apelativul Mister, în Turcia, forma maximă de respect faţă de antrenor este exprimată prin Hogea. Aşa i se adresează şi lui Gică Hagi majoritatea jucătorilor săi de la Galata. "Când l-am băgat pe Emre pe teren, s-a uitat la mine şi mi-a zis: «Hogea, ce trebuie să fac?» Este un fel de profesore, maestre. Aşa îi spuneam şi noi lui Fatih Terim", a declarat Gică.

Presa i -a tadat Tactica


Galata a renăscut cu Hagi pe bancă, iar remiza, dublată de jocul de ansamblu, i-a făcut startul mai uşor. " Era şi mai bine dacă surprizele mele rămâneau surprize. În meciul cu Fener pregătisem două mutări. Pino (foto, stânga) atacant central, aşa cum nu mai jucase niciodată. Ştiam că Fener are fundaşi centrali masivi şi că nu merge cu un atacant care să se bată cu aceleaşi arme cu ei. Îmi trebuia unul tehnic, care să joace jos. Păcat că nu a băgat mingea în poartă, deşi ocazii a avut. Din păcate, ziariştii au aflat şi au publicat informaţia. Antrenorul Fenerului şi-a mai luat măsuri de siguranţă".
A doua mutare a lui Hagi a fost introducerea pe final a tânărului Emre Colak (19 ani). "Va ajunge mare . A jucat ce i-am cerut şi de acum pot să-l folosesc la orice meci, dacă a făcut faţă pe vulcanul de la Fener " , a punctat Gică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu