vineri, 5 noiembrie 2010

Gigi Becali: "Şumudică mi-a cerut bani la cazino"

Becali susţine că l-a refuzat în trecut pe antrenorul Rapidului cînd acesta a vrut să se împrumute la el.


Derby-ul Rapid - Steaua a început deja la nivel declarativ. Gigi Becali i-a răspuns la GSP TV lui Şumudică, după ce antrenorul Rapidului îl întrebase ironic: "Oare cît l-a costat pe Becali să cîştige la «masa verde» cazul «Bricheta»?". Finanţatorul din Ghencea a zis: "M-a costat aproape cît mi-a cerut el împrumut la cazino. Era stresat, pierduse bani mulţi, dar nu i-am dat. I-am zis: «Du-te acasă, vagabondule! Nu-ţi ajunge cîţi bani ai pierdut?»".

Becali a făcut apoi o comparaţie între Şumi şi patronul său, George Copos: "Sînt doi oameni diferiţi. Mi-ar fi plăcut ca şi Copos să arunce aşa cu banii, dar el e altfel. Seamănă mai mult cu Dinu Gheorghe decît cu Şumudică".

Antrenorul Rapidului a refuzat să comenteze afirmaţiile patronului din Ghencea.

Lui Grigorescu i-a dat!
Dacă pe Şumi a refuzat să-l împrumute, lucrurile nu au stat la fel cu Nicolae Grigorescu, vicepreşedintele Comisie Centrale de Arbitri, şi el un împătimit al jocurilor de noroc. Tot la GSP TV, Gigi a spus: "E om de cazino, îl cunosc bine. Îl respect ca om. L-am şi ajutat de cîteva ori. Mi-a cerut o dată 50.000 de euro şi altă dată 30.000. I-am dat, că la vremea respectivă banii ăştia nu însemnau nimic pentru mine. Nu mi i-a dat înapoi, dar nici eu nu i-am cerut".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu