luni, 8 noiembrie 2010

Rapid-Steaua, de la 20:30! ProSport a anticipat corect primul 11 al "Fiarei"! VEZI echipa!

Veşti bune pentru jucătorii Rapidului! Patronul a renunţat la proverbiala-i "chibzuinţă" înainte de meciul cu Steaua şi i-a anunţat pe Lazăr şi compania că vor avea câte 5.000 de euro dacă vor trece de roş-albaştri în această seară, în Giuleşti. De asemenea, conducerea administrativă a clubului, prin vocea preşedintelui Dinu Gheorghe, a anunţat că la Rapid nu mai sunt probleme financiare şi că, până luni cel târziu, jucătorii vor avea salariile plătite la zi. "Nu sunt probleme cu banii la Rapid în acest moment. Cred că sunt o persoană autorizată să spună acest lucru", a declarat oficialul vişiniilor. Aşa că fanii celor de lângă Podul Grant pot fi liniştiţi: elevii lui Şumudică sunt motivaţi la maximum înainte de partida de astăzi.

"Mă înjosesc eu dacă bat!"

În tabăra adversă, lucrurile stau un pic diferit. După rezultatele slabe din ultima vreme, patronul a afirmat că jucătorii nu vor mai primi nici măcar salariile la zi dacă nu se reabilitează urgent prin rezultate. Primul pas spre "împăcare" a fost făcut joi, când Stancu şi compania au învins pe Utrecht în Europa League.

Mulţumit de victorie, Gigi Becali a declarat că, dacă Steaua va învinge şi în Giuleşti, îşi va cere scuze public în faţa jucătorilor şi le va ierta toate păcatele după ruşinea din meciul de la Bistriţa. "Vreau să le transmit că le-am iertat deja jumătate din păcate. Vedeţi, poate criticile mele le-au prins bine. Dacă bat în Giuleşti, mă înjosesc eu şi le cer şi scuze! Vreau să câştigăm ambele meciuri cu Rapid", a spus latifundiarul din Pipera.

Ultima oară când steliştii au avut promisă o primă a fost la meciul cu Dinamo (1-2 în Ştefan cel Mare). Suma era de 5.000 de euro pentru fiecare jucător

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu